Красиві фото готелю, хороші відгуки, здавалося б, що може піти не так? Забігаю вперед скажу, я категорично не раджу зупинятися в цьому готелі. Але почнемо по порядку.
Ми забронювали напівлюкс (на 4 людини) на букінгу, за 2 місяці до поїздки. Що собою являє напівлюкс? Це номер зі спальнею, своєю вітальнею і своєю ванною кімнатою. Це ключовий момент історії. При бронюванні на сайті передоплата була не потрібна. ПРОТЕ. Потім з нами зв'язався господар і попросив перевести 20% передоплати на карту. Ніяких підозр це у нас не викликало. Як виявилося даремно. По приїзду нас зустріла адміністратор і повідомила що нам крупно пощастило і у нас буде номер навіть краще ніж ми бронювали. Насправді це поширена практика, видавати номер краще, якщо заброньований номер з якоїсь причини недоступний. Але цього відгуку не було б якби господарі готелю розуміли суть такої заміни номера. Нас ведуть показувати номер і що ми бачимо? Нам видають 2 окремих номери, які мають загальну вітальню і загальну ванну кімнату. Це не було б проблемою якби до вітальні та ванної кімнати мали доступ тільки наші номери, але ні - ДОСТУП мали всі мешканці готелю. Тобто за фактом, будь-яка людина могла в будь-який час зайти в нашу вітальню і скористатися нашою ванною кімнатою. А тепер повернемося назад. Ми бронювали напівлюкс зі своєю вітальнею і ванною, а отримали 2 економ номери з загальними вітальнею і ванною. Тобто приватності ніякої. Усвідомивши всю ситуацію ми почали задавати питання. А де ж наш номер, за який ми, між іншим, внесли передоплату? - А номера немає. Його комусь віддали. Чому нам не повідомили про таку значну зміну? - Ну ось як то так. Ви розумієте що це не те що ми бронювали, а варіант гірше? - Ми Вам надали варіант краще. Нічого не знаємо. Розмова зайшла в глухий кут. Ми попросили повернути нам гроші. Адміністратор почала дзвонити господареві готелю. Далі пройшов зіпсований телефон. Господар-адміністратор-ми. З якоїсь невідомої причини, господар готелю не спромігся поговорити безпосередньо. На цьому етапі прийшло повне усвідомлення тупості ситуації.
І ось настає кульмінація цього театру абсурду. Гроші нам погодилися повернути. Але не всі - частину. Передоплату нам відшкодувати відмовилися. Чому? Тому що господар готелю порахував що виконав свою частину угоди з надання номера. На запитання з приводу невідповідності заброньованого, та отриманого номерів відповіді ми не отримали. Після відпустки ми вирішили ще раз спробувати вирішити все в мирному порядку і попросили повернути нам передоплату через ненадання послуг. На що господар готелю посміявся і сказав що йому все одно на відгуки.Мабуть йому так само плювати на своїх постояльців і репутацію готелю.
Повторюся, я категорично не раджу зупинятися в цьому готелі. Якщо ви тільки не любите несподіванки у вигляді зміни номера і втрачених грошей.
Бронювали у них Шале на День Конституції, внесли передоплату в 5280 грн і запитали чи можна скасувати бронь якщо раптом друга хвиля корона-вірусу або щось ще, нам повідомили, що гроші не повернуть, але перенесуть дати! 23 червня я їм двічі написала у вайбері, що погода погана і дуже висока ймовірність, що ми не приїдемо, на що адміністратор відповіла "можливо все буде гаразд, погода змінюється". 25 червня ми повідомили, що погода не змінилася і ми не зможемо приїхати, на що нам просто відмовили в перенесенні дат!!! Звинуватили в тому, що заздалегідь їх не попередили, і звичайно вони проігнорували 2 повідомлення про високу ймовірність перенесення поїздки через погоду! Шкода не можна додати скрін листування в вайбере з адміністратором! (тепер нас чекає низка скарг в податкову, службу по захисту прав споживачів, і низка коментів на всіх ресурсах про цих ... навіть слів не можу літературних підібрати!) Рекомендую обходити цей готель стороною!!! І до речі на сайті, зараз немає ніякої інформації про терміни перенесення дат...
Не розумію, як в такому шикарному місці може бути такий відстійний готель. Зустрічали 2020, помилково оплатили зустріч Н.Р в ресторані і харчування сніданок/вечеря. Сам готель цікавий, але в номерах смердить, замість рушників ганчірки, персонал, коли потрібно не знайдеш, їжа як з минулого, смердить, брудні розноси, персонал такий, що зайвий раз серветки не попросиш, їжу дають недогріту. Два рази там поїли і вирішили, що краще йти 500 м в інше місце, і платити повторно за нормальну їжу, зустріч Н.Р взагалі біда, обвітрене олів'є, бурячок, нарізка, порційно по беточку і танці під ноутбук, і все це щастя за 2000грн з людини.
Тільки що повернулися з чоловіком з відпочинку. Готель сподобався всім. Розташування зручне, мальовниче місце, відмінні номери, затишок комфорт, увага адміністратора Тетяни просто на висоті. Дорожать кожним клієнтом, індивідуальний підхід. Рекомендую.
Відпочивали з хлопцем, і друзями в прекрасному місці готелі Шато в с. Яблуниця. До Буковеля 10 км, що дуже зручно з 7.02.2020 по 10.02.20 зняли дуже комфортні номери. Люкс з кухнею-студією і великою ванною кімнатою(ванна і душ) + ще 1 санвузол.
Всім, хто здає житло для відпочинку та зацікавлений в залученні нових клієнтів, рекомендуємо додати інформацію про нього в каталог сайту.
Надіслати заявкуСтатистику переглядів готелів можна побачити, пройшовши за посиланням