Відгуки на готелі Яблуниці, стр. 2

Відгуки на готелі Яблуниці
10 жовтня 2020 р.
Номер не надали, передоплату не повернули

Красиві фото готелю, хороші відгуки, здавалося б, що може піти не так? Забігаю вперед скажу, я категорично не раджу зупинятися в цьому готелі. Але почнемо по порядку.

Ми забронювали напівлюкс (на 4 людини) на букінгу, за 2 місяці до поїздки. Що собою являє напівлюкс? Це номер зі спальнею, своєю вітальнею і своєю ванною кімнатою. Це ключовий момент історії. При бронюванні на сайті передоплата була не потрібна. ПРОТЕ. Потім з нами зв'язався господар і попросив перевести 20% передоплати на карту. Ніяких підозр це у нас не викликало. Як виявилося даремно. По приїзду нас зустріла адміністратор і повідомила що нам крупно пощастило і у нас буде номер навіть краще ніж ми бронювали. Насправді це поширена практика, видавати номер краще, якщо заброньований номер з якоїсь причини недоступний. Але цього відгуку не було б якби господарі готелю розуміли суть такої заміни номера. Нас ведуть показувати номер і що ми бачимо? Нам видають 2 окремих номери, які мають загальну вітальню і загальну ванну кімнату. Це не було б проблемою якби до вітальні та ванної кімнати мали доступ тільки наші номери, але ні - ДОСТУП мали всі мешканці готелю. Тобто за фактом, будь-яка людина могла в будь-який час зайти в нашу вітальню і скористатися нашою ванною кімнатою. А тепер повернемося назад. Ми бронювали напівлюкс зі своєю вітальнею і ванною, а отримали 2 економ номери з загальними вітальнею і ванною. Тобто приватності ніякої. Усвідомивши всю ситуацію ми почали задавати питання. А де ж наш номер, за який ми, між іншим, внесли передоплату? - А номера немає. Його комусь віддали. Чому нам не повідомили про таку значну зміну? - Ну ось як то так. Ви розумієте що це не те що ми бронювали, а варіант гірше? - Ми Вам надали варіант краще. Нічого не знаємо. Розмова зайшла в глухий кут. Ми попросили повернути нам гроші. Адміністратор почала дзвонити господареві готелю. Далі пройшов зіпсований телефон. Господар-адміністратор-ми. З якоїсь невідомої причини, господар готелю не спромігся поговорити безпосередньо. На цьому етапі прийшло повне усвідомлення тупості ситуації.

І ось настає кульмінація цього театру абсурду. Гроші нам погодилися повернути. Але не всі - частину. Передоплату нам відшкодувати відмовилися. Чому? Тому що господар готелю порахував що виконав свою частину угоди з надання номера. На запитання з приводу невідповідності заброньованого, та отриманого номерів відповіді ми не отримали. Після відпустки ми вирішили ще раз спробувати вирішити все в мирному порядку і попросили повернути нам передоплату через ненадання послуг. На що господар готелю посміявся і сказав що йому все одно на відгуки.Мабуть йому так само плювати на своїх постояльців і репутацію готелю.

Повторюся, я категорично не раджу зупинятися в цьому готелі. Якщо ви тільки не любите несподіванки у вигляді зміни номера і втрачених грошей.

Катерина, серпень 2020
23 жовтня 2020 р.
Злодії і шахраї!

Бронювали у них Шале на День Конституції, внесли передоплату в 5280 грн і запитали чи можна скасувати бронь якщо раптом друга хвиля корона-вірусу або щось ще, нам повідомили, що гроші не повернуть, але перенесуть дати! 23 червня я їм двічі написала у вайбері, що погода погана і дуже висока ймовірність, що ми не приїдемо, на що адміністратор відповіла "можливо все буде гаразд, погода змінюється". 25 червня ми повідомили, що погода не змінилася і ми не зможемо приїхати, на що нам просто відмовили в перенесенні дат!!! Звинуватили в тому, що заздалегідь їх не попередили, і звичайно вони проігнорували 2 повідомлення про високу ймовірність перенесення поїздки через погоду! Шкода не можна додати скрін листування в вайбере з адміністратором! (тепер нас чекає низка скарг в податкову, службу по захисту прав споживачів, і низка коментів на всіх ресурсах про цих ... навіть слів не можу літературних підібрати!) Рекомендую обходити цей готель стороною!!! І до речі на сайті, зараз немає ніякої інформації про терміни перенесення дат...

Тетяна, червень 2020
26 жовтня 2020 р.
Найжахливіший відпочинок

Не розумію, як в такому шикарному місці може бути такий відстійний готель. Зустрічали 2020, помилково оплатили зустріч Н.Р в ресторані і харчування сніданок/вечеря. Сам готель цікавий, але в номерах смердить, замість рушників ганчірки, персонал, коли потрібно не знайдеш, їжа як з минулого, смердить, брудні розноси, персонал такий, що зайвий раз серветки не попросиш, їжу дають недогріту. Два рази там поїли і вирішили, що краще йти 500 м в інше місце, і платити повторно за нормальну їжу, зустріч Н.Р взагалі біда, обвітрене олів'є, бурячок, нарізка, порційно по беточку і танці під ноутбук, і все це щастя за 2000грн з людини.

Дарина Петренко, грудень 2019
24 жовтня 2020 р.
Відпочинок в готелі «Шато»

Тільки що повернулися з чоловіком з відпочинку. Готель сподобався всім. Розташування зручне, мальовниче місце, відмінні номери, затишок комфорт, увага адміністратора Тетяни просто на висоті. Дорожать кожним клієнтом, індивідуальний підхід. Рекомендую.

Маргарита, січень 2020
24 жовтня 2020 р.
Дуже класний готель Шато

Відпочивали з хлопцем, і друзями в прекрасному місці готелі Шато в с. Яблуниця. До Буковеля 10 км, що дуже зручно з 7.02.2020 по 10.02.20 зняли дуже комфортні номери. Люкс з кухнею-студією і великою ванною кімнатою(ванна і душ) + ще 1 санвузол.

Катерина , лютий 2020
Додавання в каталог
Створення сайту
Тарифи