Хіт продажів в місті Яблуниця! Готель "Горгани" знаходиться в мальовничому місці в Карпатах, всього в 300 метрах від бугельного підйомника. У ньому є сауна і невеликий басейн. Гостям надається безкоштовна приватна парковка.
Всі світлі номери обладнані телевізором. У деяких з них є також холодильник і балкон з видом на гори.
У ресторані подають різноманітні страви карпатської та української кухні. Також гості можуть замовити напої в барі.
Крім того, в готелі "Горгани" працює лижна школа і прокат лижного спорядження.
Буковель розташований в 8 км від готелю, а Яремча - в 30 км.Відстань до аеропорту Івано-Франківська становить 100 км, трансфер до аеропорту надається за додаткову плату.
- Кількість місць:
- 2
Світлий номер з телевізором.
- Кількість місць:
- 2
Цей люкс знаходиться в дерев'яному котеджі. Він має телевізор, холодильник і балкон. Також в ньому є зручна вітальня зона.
- Кількість місць:
- 2
Світлий номер з телевізором і балконом. Він має в своєму розпорядженні додатковим простором і ванною кімнатою з феном.
- Кількість місць:
- 2
Цей люкс знаходиться в головній будівлі. Він має телевізор, холодильник і балкон. Також в ньому є комфортабельна вітальня.
- Кількість місць:
- 2
Цей люкс знаходиться в дерев'яному котеджі. Він має телевізор, холодильник і балкон. Також в ньому є комфортабельна вітальня.
- Кількість місць:
- 2
Люкс " Комфорт"
- Кількість місць:
- 3
Світлий номер з телевізором і балконом. Він має в своєму розпорядженні додатковим простором і ванною кімнатою з феном.
- Кількість місць:
- 6
Шале з балконом, каміном і кухнею.
- Кількість місць:
- 4
Апартаменти з 2 спальнями
- Паркування
- Басейн
- Spa та оздоровчий центр
- Сад
- Тераса
- Тераса для засмаги
- Більярд
- Настільний теніс
- Ресторан
- Бар
- Дитяче меню
- Сніданок в номер
- Кухня
- Пральня
- Послуги з прасування одягу
- Сувенірний магазин
- Прокат велосипедів
- Анімаційний персонал
- Щоденне прибирання
- Інтернет
- Номери для некурців
- Місця для куріння
- Сейф
- Рушник
- Опалення
Додати відгук
Інформаційні дані, розміщені на цій сторінці сайту, надані власником і відповідають умовам Правил користування .
- Паркування
- Басейн
- Spa та оздоровчий центр
- Сад
- Тераса
- Тераса для засмаги
- Більярд
- Настільний теніс
- Ресторан
- Бар
- Дитяче меню
- Сніданок в номер
- Кухня
- Пральня
- Послуги з прасування одягу
- Сувенірний магазин
- Прокат велосипедів
- Анімаційний персонал
- Щоденне прибирання
- Інтернет
- Номери для некурців
- Місця для куріння
- Сейф
- Рушник
- Опалення
Бронювали у них Шале на День Конституції, внесли передоплату в 5280 грн і запитали чи можна скасувати бронь якщо раптом друга хвиля корона-вірусу або щось ще, нам повідомили, що гроші не повернуть, але перенесуть дати! 23 червня я їм двічі написала у вайбері, що погода погана і дуже висока ймовірність, що ми не приїдемо, на що адміністратор відповіла "можливо все буде гаразд, погода змінюється". 25 червня ми повідомили, що погода не змінилася і ми не зможемо приїхати, на що нам просто відмовили в перенесенні дат!!! Звинуватили в тому, що заздалегідь їх не попередили, і звичайно вони проігнорували 2 повідомлення про високу ймовірність перенесення поїздки через погоду! Шкода не можна додати скрін листування в вайбере з адміністратором! (тепер нас чекає низка скарг в податкову, службу по захисту прав споживачів, і низка коментів на всіх ресурсах про цих ... навіть слів не можу літературних підібрати!) Рекомендую обходити цей готель стороною!!! І до речі на сайті, зараз немає ніякої інформації про терміни перенесення дат...
Додати відгук
Бронювали у них Шале на День Конституції, внесли передоплату в 5280 грн і запитали чи можна скасувати бронь якщо раптом друга хвиля корона-вірусу або щось ще, нам повідомили, що гроші не повернуть, але перенесуть дати! 23 червня я їм двічі написала у вайбері, що погода погана і дуже висока ймовірність, що ми не приїдемо, на що адміністратор відповіла "можливо все буде гаразд, погода змінюється". 25 червня ми повідомили, що погода не змінилася і ми не зможемо приїхати, на що нам просто відмовили в перенесенні дат!!! Звинуватили в тому, що заздалегідь їх не попередили, і звичайно вони проігнорували 2 повідомлення про високу ймовірність перенесення поїздки через погоду! Шкода не можна додати скрін листування в вайбере з адміністратором! (тепер нас чекає низка скарг в податкову, службу по захисту прав споживачів, і низка коментів на всіх ресурсах про цих ... навіть слів не можу літературних підібрати!) Рекомендую обходити цей готель стороною!!! І до речі на сайті, зараз немає ніякої інформації про терміни перенесення дат...