Готель «Панорама Карпат»

Изображение готелю "Панорама Карпат" #1
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #2 #0
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #3 #1
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #4 #2
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #5 #3
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #6 #4
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #7 #5
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #8 #6
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #9 #7
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #10 #8
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #11 #9
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #12 #10
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #13 #11
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #14 #12
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #15 #13
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #16 #14
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #17 #15
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #18 #16
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #19 #17
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #20 #18
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #21 #19
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #22 #20
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #23 #21
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #24 #22
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #25 #23
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #26 #24
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #27 #25
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #28 #26
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #29 #27
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #30 #28
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #31 #29
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #32 #30
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #33 #31
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #34 #32
Зображення Изображение готелю "Панорама Карпат" #35 #33
Зображення Карты #546

Натисніть на карту для її активації

Готель «Панорама Карпат»

Котедж "Панорама Карпат" з видом на навколишні гори розташований в селі Яблуниця Івано-Франківської області. До послуг гостей сауна.

Номери готелю, оформлені в заміському стилі, оснащені телевізором і холодильником.

Також у розпорядженні гостей приладдя для барбекю, бар і ресторан гуцульської кухні.

У 30 км від котеджу розташовано кілька гірськолижних курортів. До гори Говерла 30 км. Відстань до залізничного вокзалу Татарова становить 10 км.

48.318996

24.47576


Номери
Люкс
Кількість місць:
2
ціни уточнюйте за телефоном

Двокімнатний номер, вітальня (телевізор, холодильник, м'яка частина), спальня (двоспальне ліжко), набір столового посуду, шафа для одягу, санвузол (туалет, умивальник, душова кабінка). Люкс розміщений...

Стандарт
Кількість місць:
2
ціни уточнюйте за телефоном

стандарт №1-2-х місний номер з 2 односпальні ліжка, розміщений біля холу з каміном.

Двомісний номер економ-класу з 2 окремими ліжками
Кількість місць:
2
ціни уточнюйте за телефоном

Номер з балконом, оформлений в заміському стилі, оснащений холодильником. До послуг гостей спільна ванна кімната.

Стандартний двомісний номер з 1 ліжком
Кількість місць:
2
ціни уточнюйте за телефоном

Номер в заміському стилі обладнаний холодильником і телевізором з плоским екраном і супутниковими каналами. У розпорядженні гостей власна ванна кімната.

Двомісний номер економ-класу з 1 ліжком
Кількість місць:
3
ціни уточнюйте за телефоном

Номер з балконом, оформлений в заміському стилі, оснащений холодильником. До послуг гостей спільна ванна кімната.

Сімейний номер економ-класу
Кількість місць:
4
ціни уточнюйте за телефоном

Номер з балконом, оформлений в заміському стилі, оснащений холодильником. До послуг гостей спільна ванна кімната.

Напівлюкс
Кількість місць:
4
ціни уточнюйте за телефоном

Просторий люкс з власною ванною кімнатою оформлений в заміському стилі. До ваших послуг вітальня зона, холодильник і телевізор з плоским екраном і супутниковими каналами.

Стандартний чотиримісний номер
Кількість місць:
4
ціни уточнюйте за телефоном

Номер в заміському стилі обладнаний холодильником і телевізором з плоским екраном і супутниковими каналами. У розпорядженні гостей власна ванна кімната.


Коментарі
Точну вартість уточнювати при бронюванні
З питань бронювання
+38 (098) 762-75-70
Сергій

Інфраструктура
  • Паркування
  • Басейн
  • Дитячий майданчик
  • Сад
  • Тераса
  • Тераса для засмаги
  • Більярд
Харчування
  • Ресторан
  • Бар
  • Кухня
Загальні
  • Інтернет
  • Номери для некурців
  • Місця для куріння
  • Рушник
  • Опалення

Відгуки

Катерина

серпень 2020

Номер не надали, передоплату не повернули

Красиві фото готелю, хороші відгуки, здавалося б, що може піти не так? Забігаю вперед скажу, я категорично не раджу зупинятися в цьому готелі. Але почнемо по порядку.

Ми забронювали напівлюкс (на 4 людини) на букінгу, за 2 місяці до поїздки. Що собою являє напівлюкс? Це номер зі спальнею, своєю вітальнею і своєю ванною кімнатою. Це ключовий момент історії. При бронюванні на сайті передоплата була не потрібна. ПРОТЕ. Потім з нами зв'язався господар і попросив перевести 20% передоплати на карту. Ніяких підозр це у нас не викликало. Як виявилося даремно. По приїзду нас зустріла адміністратор і повідомила що нам крупно пощастило і у нас буде номер навіть краще ніж ми бронювали. Насправді це поширена практика, видавати номер краще, якщо заброньований номер з якоїсь причини недоступний. Але цього відгуку не було б якби господарі готелю розуміли суть такої заміни номера. Нас ведуть показувати номер і що ми бачимо? Нам видають 2 окремих номери, які мають загальну вітальню і загальну ванну кімнату. Це не було б проблемою якби до вітальні та ванної кімнати мали доступ тільки наші номери, але ні - ДОСТУП мали всі мешканці готелю. Тобто за фактом, будь-яка людина могла в будь-який час зайти в нашу вітальню і скористатися нашою ванною кімнатою. А тепер повернемося назад. Ми бронювали напівлюкс зі своєю вітальнею і ванною, а отримали 2 економ номери з загальними вітальнею і ванною. Тобто приватності ніякої. Усвідомивши всю ситуацію ми почали задавати питання. А де ж наш номер, за який ми, між іншим, внесли передоплату? - А номера немає. Його комусь віддали. Чому нам не повідомили про таку значну зміну? - Ну ось як то так. Ви розумієте що це не те що ми бронювали, а варіант гірше? - Ми Вам надали варіант краще. Нічого не знаємо. Розмова зайшла в глухий кут. Ми попросили повернути нам гроші. Адміністратор почала дзвонити господареві готелю. Далі пройшов зіпсований телефон. Господар-адміністратор-ми. З якоїсь невідомої причини, господар готелю не спромігся поговорити безпосередньо. На цьому етапі прийшло повне усвідомлення тупості ситуації.

І ось настає кульмінація цього театру абсурду. Гроші нам погодилися повернути. Але не всі - частину. Передоплату нам відшкодувати відмовилися. Чому? Тому що господар готелю порахував що виконав свою частину угоди з надання номера. На запитання з приводу невідповідності заброньованого, та отриманого номерів відповіді ми не отримали. Після відпустки ми вирішили ще раз спробувати вирішити все в мирному порядку і попросили повернути нам передоплату через ненадання послуг. На що господар готелю посміявся і сказав що йому все одно на відгуки.Мабуть йому так само плювати на своїх постояльців і репутацію готелю.

Повторюся, я категорично не раджу зупинятися в цьому готелі. Якщо ви тільки не любите несподіванки у вигляді зміни номера і втрачених грошей.

9 вер 2020

Додати відгук

Інформаційні дані, розміщені на цій сторінці сайту, надані власником і відповідають умовам Правил користування .
Інфраструктура
  • Паркування
  • Басейн
  • Дитячий майданчик
  • Сад
  • Тераса
  • Тераса для засмаги
  • Більярд
Харчування
  • Ресторан
  • Бар
  • Кухня
Загальні
  • Інтернет
  • Номери для некурців
  • Місця для куріння
  • Рушник
  • Опалення
Відгуки
Зображення Номер не надали, передоплату не повернули #1

Катерина

серпень 2020

Номер не надали, передоплату не повернули

Красиві фото готелю, хороші відгуки, здавалося б, що може піти не так? Забігаю вперед скажу, я категорично не раджу зупинятися в цьому готелі. Але почнемо по порядку.

Ми забронювали напівлюкс (на 4 людини) на букінгу, за 2 місяці до поїздки. Що собою являє напівлюкс? Це номер зі спальнею, своєю вітальнею і своєю ванною кімнатою. Це ключовий момент історії. При бронюванні на сайті передоплата була не потрібна. ПРОТЕ. Потім з нами зв'язався господар і попросив перевести 20% передоплати на карту. Ніяких підозр це у нас не викликало. Як виявилося даремно. По приїзду нас зустріла адміністратор і повідомила що нам крупно пощастило і у нас буде номер навіть краще ніж ми бронювали. Насправді це поширена практика, видавати номер краще, якщо заброньований номер з якоїсь причини недоступний. Але цього відгуку не було б якби господарі готелю розуміли суть такої заміни номера. Нас ведуть показувати номер і що ми бачимо? Нам видають 2 окремих номери, які мають загальну вітальню і загальну ванну кімнату. Це не було б проблемою якби до вітальні та ванної кімнати мали доступ тільки наші номери, але ні - ДОСТУП мали всі мешканці готелю. Тобто за фактом, будь-яка людина могла в будь-який час зайти в нашу вітальню і скористатися нашою ванною кімнатою. А тепер повернемося назад. Ми бронювали напівлюкс зі своєю вітальнею і ванною, а отримали 2 економ номери з загальними вітальнею і ванною. Тобто приватності ніякої. Усвідомивши всю ситуацію ми почали задавати питання. А де ж наш номер, за який ми, між іншим, внесли передоплату? - А номера немає. Його комусь віддали. Чому нам не повідомили про таку значну зміну? - Ну ось як то так. Ви розумієте що це не те що ми бронювали, а варіант гірше? - Ми Вам надали варіант краще. Нічого не знаємо. Розмова зайшла в глухий кут. Ми попросили повернути нам гроші. Адміністратор почала дзвонити господареві готелю. Далі пройшов зіпсований телефон. Господар-адміністратор-ми. З якоїсь невідомої причини, господар готелю не спромігся поговорити безпосередньо. На цьому етапі прийшло повне усвідомлення тупості ситуації.

І ось настає кульмінація цього театру абсурду. Гроші нам погодилися повернути. Але не всі - частину. Передоплату нам відшкодувати відмовилися. Чому? Тому що господар готелю порахував що виконав свою частину угоди з надання номера. На запитання з приводу невідповідності заброньованого, та отриманого номерів відповіді ми не отримали. Після відпустки ми вирішили ще раз спробувати вирішити все в мирному порядку і попросили повернути нам передоплату через ненадання послуг. На що господар готелю посміявся і сказав що йому все одно на відгуки.Мабуть йому так само плювати на своїх постояльців і репутацію готелю.

Повторюся, я категорично не раджу зупинятися в цьому готелі. Якщо ви тільки не любите несподіванки у вигляді зміни номера і втрачених грошей.

9 вер 2020

Додати відгук
Зображення Панорама Карпат #2
Панорама Карпат с. Яблуниця, присілок Діл 289, Панорама Карпат
Загальний рейтинг
Середньо
Заголовок

Текст відгуку

Тип подорожі
  • Бізнес
  • Пара
  • Сім'я
  • Друзі
  • Поодинці

Дата подорожі

Ім'я

Email

Додавання в каталог
Створення сайту
Тарифи