Котедж "Панорама Карпат" з видом на навколишні гори розташований в селі Яблуниця Івано-Франківської області. До послуг гостей сауна.
Номери готелю, оформлені в заміському стилі, оснащені телевізором і холодильником.
Також у розпорядженні гостей приладдя для барбекю, бар і ресторан гуцульської кухні.
У 30 км від котеджу розташовано кілька гірськолижних курортів. До гори Говерла 30 км. Відстань до залізничного вокзалу Татарова становить 10 км.
- Кількість місць:
- 2
Номер з балконом, оформлений в заміському стилі, оснащений холодильником. До послуг гостей спільна ванна кімната.
- Кількість місць:
- 2
Номер в заміському стилі обладнаний холодильником і телевізором з плоским екраном і супутниковими каналами. У розпорядженні гостей власна ванна кімната.
- Кількість місць:
- 3
Номер з балконом, оформлений в заміському стилі, оснащений холодильником. До послуг гостей спільна ванна кімната.
- Кількість місць:
- 4
Номер з балконом, оформлений в заміському стилі, оснащений холодильником. До послуг гостей спільна ванна кімната.
- Кількість місць:
- 4
Просторий люкс з власною ванною кімнатою оформлений в заміському стилі. До ваших послуг вітальня зона, холодильник і телевізор з плоским екраном і супутниковими каналами.
- Кількість місць:
- 4
Номер в заміському стилі обладнаний холодильником і телевізором з плоским екраном і супутниковими каналами. У розпорядженні гостей власна ванна кімната.
- Паркування
- Басейн
- Дитячий майданчик
- Сад
- Тераса
- Тераса для засмаги
- Більярд
- Ресторан
- Бар
- Кухня
- Інтернет
- Номери для некурців
- Місця для куріння
- Рушник
- Опалення
Додати відгук
Інформаційні дані, розміщені на цій сторінці сайту, надані власником і відповідають умовам Правил користування .
- Паркування
- Басейн
- Дитячий майданчик
- Сад
- Тераса
- Тераса для засмаги
- Більярд
- Ресторан
- Бар
- Кухня
- Інтернет
- Номери для некурців
- Місця для куріння
- Рушник
- Опалення
Красиві фото готелю, хороші відгуки, здавалося б, що може піти не так? Забігаю вперед скажу, я категорично не раджу зупинятися в цьому готелі. Але почнемо по порядку.
Ми забронювали напівлюкс (на 4 людини) на букінгу, за 2 місяці до поїздки. Що собою являє напівлюкс? Це номер зі спальнею, своєю вітальнею і своєю ванною кімнатою. Це ключовий момент історії. При бронюванні на сайті передоплата була не потрібна. ПРОТЕ. Потім з нами зв'язався господар і попросив перевести 20% передоплати на карту. Ніяких підозр це у нас не викликало. Як виявилося даремно. По приїзду нас зустріла адміністратор і повідомила що нам крупно пощастило і у нас буде номер навіть краще ніж ми бронювали. Насправді це поширена практика, видавати номер краще, якщо заброньований номер з якоїсь причини недоступний. Але цього відгуку не було б якби господарі готелю розуміли суть такої заміни номера. Нас ведуть показувати номер і що ми бачимо? Нам видають 2 окремих номери, які мають загальну вітальню і загальну ванну кімнату. Це не було б проблемою якби до вітальні та ванної кімнати мали доступ тільки наші номери, але ні - ДОСТУП мали всі мешканці готелю. Тобто за фактом, будь-яка людина могла в будь-який час зайти в нашу вітальню і скористатися нашою ванною кімнатою. А тепер повернемося назад. Ми бронювали напівлюкс зі своєю вітальнею і ванною, а отримали 2 економ номери з загальними вітальнею і ванною. Тобто приватності ніякої. Усвідомивши всю ситуацію ми почали задавати питання. А де ж наш номер, за який ми, між іншим, внесли передоплату? - А номера немає. Його комусь віддали. Чому нам не повідомили про таку значну зміну? - Ну ось як то так. Ви розумієте що це не те що ми бронювали, а варіант гірше? - Ми Вам надали варіант краще. Нічого не знаємо. Розмова зайшла в глухий кут. Ми попросили повернути нам гроші. Адміністратор почала дзвонити господареві готелю. Далі пройшов зіпсований телефон. Господар-адміністратор-ми. З якоїсь невідомої причини, господар готелю не спромігся поговорити безпосередньо. На цьому етапі прийшло повне усвідомлення тупості ситуації.
І ось настає кульмінація цього театру абсурду. Гроші нам погодилися повернути. Але не всі - частину. Передоплату нам відшкодувати відмовилися. Чому? Тому що господар готелю порахував що виконав свою частину угоди з надання номера. На запитання з приводу невідповідності заброньованого, та отриманого номерів відповіді ми не отримали. Після відпустки ми вирішили ще раз спробувати вирішити все в мирному порядку і попросили повернути нам передоплату через ненадання послуг. На що господар готелю посміявся і сказав що йому все одно на відгуки.Мабуть йому так само плювати на своїх постояльців і репутацію готелю.
Повторюся, я категорично не раджу зупинятися в цьому готелі. Якщо ви тільки не любите несподіванки у вигляді зміни номера і втрачених грошей.
Додати відгук
Красиві фото готелю, хороші відгуки, здавалося б, що може піти не так? Забігаю вперед скажу, я категорично не раджу зупинятися в цьому готелі. Але почнемо по порядку.
Ми забронювали напівлюкс (на 4 людини) на букінгу, за 2 місяці до поїздки. Що собою являє напівлюкс? Це номер зі спальнею, своєю вітальнею і своєю ванною кімнатою. Це ключовий момент історії. При бронюванні на сайті передоплата була не потрібна. ПРОТЕ. Потім з нами зв'язався господар і попросив перевести 20% передоплати на карту. Ніяких підозр це у нас не викликало. Як виявилося даремно. По приїзду нас зустріла адміністратор і повідомила що нам крупно пощастило і у нас буде номер навіть краще ніж ми бронювали. Насправді це поширена практика, видавати номер краще, якщо заброньований номер з якоїсь причини недоступний. Але цього відгуку не було б якби господарі готелю розуміли суть такої заміни номера. Нас ведуть показувати номер і що ми бачимо? Нам видають 2 окремих номери, які мають загальну вітальню і загальну ванну кімнату. Це не було б проблемою якби до вітальні та ванної кімнати мали доступ тільки наші номери, але ні - ДОСТУП мали всі мешканці готелю. Тобто за фактом, будь-яка людина могла в будь-який час зайти в нашу вітальню і скористатися нашою ванною кімнатою. А тепер повернемося назад. Ми бронювали напівлюкс зі своєю вітальнею і ванною, а отримали 2 економ номери з загальними вітальнею і ванною. Тобто приватності ніякої. Усвідомивши всю ситуацію ми почали задавати питання. А де ж наш номер, за який ми, між іншим, внесли передоплату? - А номера немає. Його комусь віддали. Чому нам не повідомили про таку значну зміну? - Ну ось як то так. Ви розумієте що це не те що ми бронювали, а варіант гірше? - Ми Вам надали варіант краще. Нічого не знаємо. Розмова зайшла в глухий кут. Ми попросили повернути нам гроші. Адміністратор почала дзвонити господареві готелю. Далі пройшов зіпсований телефон. Господар-адміністратор-ми. З якоїсь невідомої причини, господар готелю не спромігся поговорити безпосередньо. На цьому етапі прийшло повне усвідомлення тупості ситуації.
І ось настає кульмінація цього театру абсурду. Гроші нам погодилися повернути. Але не всі - частину. Передоплату нам відшкодувати відмовилися. Чому? Тому що господар готелю порахував що виконав свою частину угоди з надання номера. На запитання з приводу невідповідності заброньованого, та отриманого номерів відповіді ми не отримали. Після відпустки ми вирішили ще раз спробувати вирішити все в мирному порядку і попросили повернути нам передоплату через ненадання послуг. На що господар готелю посміявся і сказав що йому все одно на відгуки.Мабуть йому так само плювати на своїх постояльців і репутацію готелю.
Повторюся, я категорично не раджу зупинятися в цьому готелі. Якщо ви тільки не любите несподіванки у вигляді зміни номера і втрачених грошей.