Відгуки на готелі Генічеської Гірки, стр. 5

Відгуки на готелі Генічеської Гірки
26 жовтня 2020 р.
Європейський сервіс. Всі проти клієнта

На базі відпочинку адміністрація абсолютно не адекватна. Взяли передоплату, при цьому подзвонили за 12 годин до заїзду і повідомили що нам відмовлено в заселенні.. Туристичний бізнес в Україні по європейськи. Адміністратор на всі мої бажання переговорити з господарем сказала що він заборонити свій номер телефону. Ось

це сервіс

Володимир, серпень 2017
3 листопада 2020 р.
не рекомендуємо

Жахливе місце! Персонал грубіянить, бреше. Бронь робили за три тижні до приїзду,домовилися про заселення в 10 ранку,обговорили вартість і номери, в результаті - по приїзду запропонували почекати заселення годинки так 3 ( з нами була маленька дитина на секундочку),номери хотіли надати не ті,які забронювали,так ще й вартість збільшили в півтора рази. Видно сподівалися, що з малюком погодяться на все.Потім довго не хотіли віддавати гроші за бронь. Ранок і настрій на той момент були зіпсовані,дуже недобросовісні люди.

Вікторія, серпень 2017
3 листопада 2020 р.
Не раджу

Якщо і брати номери то тільки не економ класу, ліжка жахливі, спати неможливо, вікна невідкривалися, задуха вночі, вентилятор взяти додатково коштує грошей, мангал і дрова теж, поконцовке економ клас виходить як мало не люкс, персонал грубіянить, довели 5 річну дитину до сліз, насварили, не пустили в туалет під час прибирання, адміністрація вічно незадоволена, за такі гроші як там все коштує більше непоїдемо,:-(

Сергій, серпень 2017
26 жовтня 2020 р.
Кидалово

Кидалово.

У серпні на вересень бронювали номер покращений стандарт, за 240 грн, в нього входять телевізор, шафа, холодильник і супутникове. Санвузол 1 на 4 номери.

При бронюванні по телефону ми уточнювали зручності і нам підтвердили, що номер саме з цими зручностями, зазначеними на сайті.

Коли приїхали у вересні відпочивати, нас повели по 2-м номерами:

- перший був настільки малий , що майже все місце займало двомісне ліжко + абияк втиснули вентилятор + міні-холодильник.

- другий був точнісінько як у них на сайті, власне, заради якого ми і бронювали.

Ми ж відповідно повідомили що мають намір залишитися в другому і нам озвучили що це не стандартний стандарт, а щось крутіше і коштує він не 240, а 300.

А поліпшеним стандартом виявляється був минулий номер.

На наше зауваження, що на сайті фото саме цього номера і перераховані зручності саме цього, відповіли, хіба мало що на сайті пишуть.

Сказали, якщо не влаштовує, можуть повернути гроші за бронь.

Ясна річ, ходити шукати по Арбатській стрілці вільні номери вже був не варіант, так як ми приїхали з дитиною і без машини, тому довелося залишатися на їхніх умовах.

При спробі поспілкуватися з адміністратором на предмет того, що сайт їх і вони несуть відповідальність за розміщену на ній інформацію і непогано було б розрулити ситуацію хоч якось на користь клієнта, отримав хамство і прохання не розповідати, як їй вести "справи".

На прохання пов'язати з начальством адміністратор Ольга відповіла, що єдине начальство це директор і він за кордоном, і зв'язатися з ним можливості немає і всі питання по факту вирішувати можна тільки з нею.

Яке ж було здивування, коли в той же день я дізнався, що на базі є ВО директора, яка за фактом є інстанцією вище, ніж адміністратор.

При спілкуванні з нею (теж Ольга) відразу отримав і жаль про ситуацію, що склалася і переконання, що питання обов'язково буде вирішено незабаром. Клієнтоорієнтованість на 5+ ...

Але тільки от телефон вона після цього не брала.

І коли через день її побачив і запитав, як просувається вирішення питання, вона після 5-тісекундного згадування (таких мабуть багато) про що саме мова, все так же відповіла, що питання обов'язково вирішиться і мене сповістять.

Власне, пройшов вже тиждень і передбачувано ніхто вирішувати нічого не буде.

Окремо варто відзначити, що в наш санвузол ходив весь персонал бази, а прибиральниця, побачивши скупчення бруду в ньому попросила бути чистіше і принесла швабру, щоб ми самі прибирали після себе.

Після запевнення, що крім нас там приходять ліві люди вона повідомила, що вони не "ліві", а персонал.

Кухня і пляж хороші.

Територія чиста, спасибі садівнику.

Висновки робіть самі. 3/10.

Дмитро, вересень 2017
3 листопада 2020 р.
Такого ми ще не бачили!

Добридень! Ні в якому разі не раджу цю базу!! Якщо ви замовляєте номер заздалегідь, це ще не означає що вам дістанеться саме він і за обумовлену ціну! Адміністрація бази займається відвертим кидаловом - беруть передоплату, а коли ви вже приїхали, починають втюхувати свої сараї за ціною люкса в Монако. Вони моніторять завантаженість сусідніх баз і якщо там місць немає - луплять ціни по повній! Але це пів біди! Персонал повністю неадекватний - можуть нахамити вдарити, навіть дитину тільки за те, що він не вискочив з туалету коли почалося прибирання. Але якщо ви думаєте що часті прибирання це гарантія чистоти, то як ви помиляєтеся! (((У душових слизу, павутина і комарі, в номерах пил і совдепівська обстановка! Загалом Якщо не бухати цілими днями, то від такого "відпочинку" можна довбанутися! Ми туди більше ні ногою і вам не радимо.

Артем Парненко, червень 2018
28 жовтня 2020 р.
Не раджу

Економ-клас - тихий жах! Ліжка з матрацами часів совдепії! Спали, як на тюремних нарах. Загальний туалет-та ж тема! Без протигазу краще не заходити!!! Побудувавши сучасні корпуси, грошей на нормальний туалет не знайшлося.Корпус 10, номер 8!!!! не здумайте заїжджати!!! У номері задуха, а навпроти калюжа зі зливної ями, смердюча до нудоти!!! Територія і пляж чисті. Тут питань немає. У їдальні чисто, офіціанти люб'язні. Їжа, в принципі, смачна. Але один раз подали хек під томатним соком. А риба виявилася з кишками (((. Адміністратор стала переконувати, що це ікра!

Антоніна, серпень 2018
28 жовтня 2020 р.
Нам сподобалося!

Ми поїхали в цей пансіонат за порадою наших друзів. Для нас були важливі кілька пунктів - близькість до моря, наявність харчування, номер з особистим санвузлом і цілодобовою гарячою водою. В принципі всі наші умови були задоволені в цьому пансіонаті, плюс вай-фай, хороша чиста територія, адекватний персонал.

Оксана, червень 2018
28 жовтня 2020 р.
Світлана

У номері на лінолеумі дірки, вішалка над обіднім столом. Не раджу на цій базі брати номер Запорожець. Хоча адміністратор запевняв, що він ідентичний який ми бронювали завжди. По телевізору ввечері дивитися нічого тому що працює три канали. Сама територія доглянута, хлопці прибирають день і ніч. Харчувалися на сусідній базі, їжа в Дружбі не подобалася. До цього було все нормально готували смачно але помінялися кухарі і все кухня відстій.

Світлана, серпень 2018
25 жовтня 2020 р.
господиня хамка

господиня хамка, не любить дітей. по телефону відразу сказала що з маленькими дітьми не бере. це що тварини? що за маячня? може вона ще й за національними ознаками не бере людей, або стать відвідувачів її ще не влаштовує...

Олексій, серпень 2017
25 жовтня 2020 р.
Відповідь на відгук

Хотілося б відповісти - так, я не беру з маленькими дітьми, ось коли ви почнете вважати своїх дітей за людину, а не так що місце йому не треба і платити за нього не треба. Ви навчитеся платити і в першу чергу як батьки вважати своїх дітей повноцінними членами сім'ї , а не порожнє місце, що ліжко не треба і він не береться до уваги. А брати з маленькими дітьми або не брати це вирішувати мені.

Julii, серпень 2017
Додавання в каталог
Створення сайту
Тарифи