Дуже дякую за відпочинок у вашій садибі! Дуже затишно, тихо, чисто і як в справжній казці, немов у квітковому раю! Рекомендую! 10\10👍🏻👍🏻👍🏻
Спочатку все було адекватно. Забронювали все окей. Потім їх запаяло та анулювати домовленості.
Ви забронювали і очікуєте що гарно пройдуть вихідні? Тільки не тут власник без причини скасує ваше бронювання повірте все буде саме так
Тетяна ,Київ.Готель новий,дуже хороше розташування,добре обладнані номери. Персонал дуже привітний,обслуговування чудове.Вдале розміщення в місті.Поряд гора Погар.Є недалеко заклади харчування, де готується домашня їжа.В готелі чисто, охайно.Маємо справжній відпочинок.Оцінка 10.
Дуже не сподобалося ставлення господарів до гостей, невідповідність ціни і якості послуг готелю, в номері немає фену, холодильника, стаканів, не можна попити навіть води! Погано працювали розетки! Сніданок входив у вартість але подається з 9.30 до 11.00 і чекали на подачу 40 хвилин, наступні два дні вирішили не снідати там. Нормальна парковка відсутня, від снігу за три дні ніхто не розчищав. Хамське відношення адміністратора хазяйки! При заїзді перевіряйте та фіксуйте всі речі та стан номеру. Ми заїхали пізно старшому сину видали додаткову постіль, не дали наволочку, ми не звернули на це увагу так як були втомлені і він сам застеляв ліжко, при від'їзді нам хазяйка пред'явила, що ми вкрали наволочку… Дуже не рекомендую даний готель!
У жовтні були заброньовані кілька номерів для святкування Нового року (4 дні; 1 номер в прайсі і в описі передоплати коштує 2300,00 грн. / ночі). Була вчасно внесена умовлена передоплата. На початку листопада, коли вже 80% готелів і будинків в даному регіоні були зайняті і залишилися варіанти "так собі","на 3-ку за такі гроші" або не по бюджету, від готелю прийшло повідомлення приблизно такого змісту: "Вибачте, але вартість проживання в ваших номерах в період Нового року зросла. Тепер вона становить 2500,00 грн. + обов'язковий! новорічний стіл вартістю в 2500,00 грн. на 1 людину". На зустріч нам ніяк не пішли! Ми були згодні доплатити за житло, але не за примусовий банкет. Нас красиво послали і запропонували повернути передоплату протягом 10 днів. Ця ситуація поставила під загрозу святкування Нового року в Карпатах 6 осіб! Гроші повернули на 3й день, після лайки. Враження про готель і його керівництво склалося огидне. Нешанобливо ставляться до клієнтів. Нікому не раджу з ними зв'язуватися, щоб не вийшло так як у мене.
Доброго вечора громадо Славська! Хочу поділитися з Вами про наш відпочинок у Славську в котеджі «Водограй»! Ми компанією 10 дорослих і 4 дитини (2-5 років) відпочивали з 5-6.09.20. При поселенні нам сказали, щоб ми не пили води скрана!!!! Так як мали з собою бутлі з водою, так і зробили! При виселенні -власниця була зтривожена, так як хтось на букінг написав поганий відгук! (про отруєння трьох сімей) А в нас все супер!!!! Но з приїздом додому все почалось.....
Один за одним з 10 чоловік у восьми діарея, блювота, температура, слабість! (Думали щось з’їли так як самі готували), але коли почалось у дітей (трьох), що аж довелось вести серед ночі у лікарню, почали згадувати про попередні відгуки, можливо проблема не у наших продуктах, які діти не їли, а щось у котеджі????? Тому про такі випадки мають люди знати!!! Щоб знали, що після такого відпочинку- треба багато коштів на медикаменти, та пережити морально величезний стрес за дітей!!!!!
Всім, хто здає житло для відпочинку та зацікавлений в залученні нових клієнтів, рекомендуємо додати інформацію про нього в каталог сайту.
Надіслати заявкуСтатистику переглядів готелів можна побачити, пройшовши за посиланням