У курортному селищі Урзуф, в п'яти хвилинах ходьби від узбережжя Азовського моря, вабить своїх гостей запахом гарячих чебуреків Приватний пансіонат «Дромос». Пансіонат являє собою нову двоповерхову будівлю із затишною упорядкованою територією. Зручне розташування пансіонату і комфортні умови проживання створять всі умови для вашого комфортного відпочинку.
- Паркування
- Зона для барбекю
- Зона відпочинку
- Тераса
- Кухня
- Гаряча вода
Додати відгук
Інформаційні дані, розміщені на цій сторінці сайту, надані власником і відповідають умовам Правил користування .
- Паркування
- Зона для барбекю
- Зона відпочинку
- Тераса
- Кухня
- Гаряча вода
Забронювали 4 номери, дзвонили за 20 днів і за день до виїзду, сказали все добре, приїжджайте на вас записано 4 номери. Ми пропонували скинути передоплату, сказали немає можливості дати карту, але в підсумку номери забронювали без передоплати. До того ж ми вже відпочивали в цьому місці, і привозили туди всіх своїх знайомих і друзів. За підсумком проїхавши 600 км, ми приїхали і замість заселення і відпочинку, отримали тонну хамства і безвідповідальності. Господиня повідомила нам з кам'яним обличчям, що наші 2 номери з 4-ох віддала сім'ї з 4-ох місячною дитиною, пояснивши це тим що вони на тиждень, а ми на 4 дні. «Це бізнес», сказала вона подивившись на наших троє дітей (всім по 4 роки), яких ми не могли погодувати до 12 дня, тому що як очманілі шукали житло, яке не так легко знайти враховуючи що нас 7 дорослих і троє дітей. Найжахливіше, що вона віддала наші номери іншим людям (які зайшли з вулиці і запитали за вільні номери), через 6-10 годин після того як ми подзвонили і уточнили на всякий пожежний чи все в порядку. У неї був наш номер, Вона знає нас враховуючи наш минулий відпочинок у них в пансіонаті, чому не можна було зателефонувати? Чому не можна було попередити? Це свинство, хамство, неповажне ставлення до гостей які бронюють номери! Як можна їхати в таке місце і бути спокійним що тебе не виженуть? До речі як виявилося, вона і інших людей так кидала з бронею і передоплатою!
Додати відгук
Забронювали 4 номери, дзвонили за 20 днів і за день до виїзду, сказали все добре, приїжджайте на вас записано 4 номери. Ми пропонували скинути передоплату, сказали немає можливості дати карту, але в підсумку номери забронювали без передоплати. До того ж ми вже відпочивали в цьому місці, і привозили туди всіх своїх знайомих і друзів. За підсумком проїхавши 600 км, ми приїхали і замість заселення і відпочинку, отримали тонну хамства і безвідповідальності. Господиня повідомила нам з кам'яним обличчям, що наші 2 номери з 4-ох віддала сім'ї з 4-ох місячною дитиною, пояснивши це тим що вони на тиждень, а ми на 4 дні. «Це бізнес», сказала вона подивившись на наших троє дітей (всім по 4 роки), яких ми не могли погодувати до 12 дня, тому що як очманілі шукали житло, яке не так легко знайти враховуючи що нас 7 дорослих і троє дітей. Найжахливіше, що вона віддала наші номери іншим людям (які зайшли з вулиці і запитали за вільні номери), через 6-10 годин після того як ми подзвонили і уточнили на всякий пожежний чи все в порядку. У неї був наш номер, Вона знає нас враховуючи наш минулий відпочинок у них в пансіонаті, чому не можна було зателефонувати? Чому не можна було попередити? Це свинство, хамство, неповажне ставлення до гостей які бронюють номери! Як можна їхати в таке місце і бути спокійним що тебе не виженуть? До речі як виявилося, вона і інших людей так кидала з бронею і передоплатою!