
"WELCOME summer»
Новий курортний комплекс "WELCOME summer" розташований в затоці, в Одеській області. Відпочинок на Будакській косі, між морем і лиманом, приваблює туристів з усієї України, а також іноземців. Затока славиться прекрасною інфраструктурою та умовами для різноманітного, цікавого проведення часу. Тут знайдуть для себе заняття любителі водного спорту і дискотек, а також ті, хто вважає за краще спокій і тишу.





- Паркування
- Басейн
- Дитячий майданчик
- Тераса
- Ресторан
- Ресторан (меню)
- Дитяче меню
- Цілодобова реєстрація
- Інтернет
Територія, що охороняється. Дуже сподобалася робота охорони. Браслети перевіряють періодично, охоронці охайні і привітні. Та й взагалі - привітний і уважний обслуговуючий персонал. Дорога до моря від готелю не напружувала. Номер комфортний. У нас був номер в будиночках СТАНДАРТ. Зручне ліжко, білосніжна білизна.Рушники міняють щодня. Ремонт-гідний. Ресторан красивий, але дорогуватий. Приємно здивувало-цілодобово працюючий басейн. Все було чудово, але......
А ТЕПЕР ПРО СУМНЕ!!!
Чому 1 зірка:
Один. У номері немає освіжувача повітря для туалету. Довелося купувати самим. Хлопці, 20 гривень за балон освіжувача, для такого готелю-Це смішно!
Два. Все приємне і хороше перекреслило ставлення менеджерів до форс-мажорних обставин клієнтів готелю! А саме: порушення законодавства України, а зокрема Закону Про захист прав споживачів. А саме:
У кожної людини, що знаходиться на відпочинку можуть виникнути непередбачені обставини для термінового від'їзду.Так сталося і у нас з дружиною-потрібно було вийти на роботу на один день раніше і відповідно знадобилося скоротити відпустку на один день. Ми звернулися до менеджерів готелю з повідомленням про терміновий від'їзд за добу(!!!) до планованого від'їзду і відповідно про повернення грошових коштів у розмірі вартості однієї доби. Довгі переговори ні до чого не привели, що є ганьбою для власників готелю такого рівня. Наше право на повернення грошових коштів підтвердили і мій друг (київський адвокат) і комітет із захисту прав споживачів Одеської області. Уважно читайте договір, який вам дають підписати (один з пунктів про розсуд адміністрації про повернення коштів не відповідає законодавству України Про надання послуг!) і вимагайте документ Про внесення грошових коштів, а краще розраховуйтеся банківською картою! 10 років відвідуємо Затоку і перший раз з таким зіткнулися, хоча за весь зазначений період такий випадок у нас був тільки один раз і в готелі «Золота рибка» нам повернули гроші за дві доби без проблем, хоча готель класом був на порядок нижче. Мені пропонували фахівці комітету із захисту прав споживачів свої послуги зі 100% результатом вирішення проблеми повернення грошей, але не було часу розводити цю "бадягу". Шановні власники готелю, Я вважаю що потрібно дотримуватися законів і правил гостинності і повертати гроші людям за послуги які ваш готель надавати не буде!!! Наведіть будь ласка пункт договору з клієнтом про повернення грошових коштів відповідно до вимоги існуючого законодавства!!!
Додати відгук
Інформаційні дані, розміщені на цій сторінці сайту, надані власником і відповідають умовам Правил користування .
- Паркування
- Басейн
- Дитячий майданчик
- Тераса
- Ресторан
- Ресторан (меню)
- Дитяче меню
- Цілодобова реєстрація
- Інтернет
Відпочивали всього пару днів - все нове - навіть знижку не попросив
Територія, що охороняється. Дуже сподобалася робота охорони. Браслети перевіряють періодично, охоронці охайні і привітні. Та й взагалі - привітний і уважний обслуговуючий персонал. Дорога до моря від готелю не напружувала. Номер комфортний. У нас був номер в будиночках СТАНДАРТ. Зручне ліжко, білосніжна білизна.Рушники міняють щодня. Ремонт-гідний. Ресторан красивий, але дорогуватий. Приємно здивувало-цілодобово працюючий басейн. Все було чудово, але......
А ТЕПЕР ПРО СУМНЕ!!!
Чому 1 зірка:
Один. У номері немає освіжувача повітря для туалету. Довелося купувати самим. Хлопці, 20 гривень за балон освіжувача, для такого готелю-Це смішно!
Два. Все приємне і хороше перекреслило ставлення менеджерів до форс-мажорних обставин клієнтів готелю! А саме: порушення законодавства України, а зокрема Закону Про захист прав споживачів. А саме:
У кожної людини, що знаходиться на відпочинку можуть виникнути непередбачені обставини для термінового від'їзду.Так сталося і у нас з дружиною-потрібно було вийти на роботу на один день раніше і відповідно знадобилося скоротити відпустку на один день. Ми звернулися до менеджерів готелю з повідомленням про терміновий від'їзд за добу(!!!) до планованого від'їзду і відповідно про повернення грошових коштів у розмірі вартості однієї доби. Довгі переговори ні до чого не привели, що є ганьбою для власників готелю такого рівня. Наше право на повернення грошових коштів підтвердили і мій друг (київський адвокат) і комітет із захисту прав споживачів Одеської області. Уважно читайте договір, який вам дають підписати (один з пунктів про розсуд адміністрації про повернення коштів не відповідає законодавству України Про надання послуг!) і вимагайте документ Про внесення грошових коштів, а краще розраховуйтеся банківською картою! 10 років відвідуємо Затоку і перший раз з таким зіткнулися, хоча за весь зазначений період такий випадок у нас був тільки один раз і в готелі «Золота рибка» нам повернули гроші за дві доби без проблем, хоча готель класом був на порядок нижче. Мені пропонували фахівці комітету із захисту прав споживачів свої послуги зі 100% результатом вирішення проблеми повернення грошей, але не було часу розводити цю "бадягу". Шановні власники готелю, Я вважаю що потрібно дотримуватися законів і правил гостинності і повертати гроші людям за послуги які ваш готель надавати не буде!!! Наведіть будь ласка пункт договору з клієнтом про повернення грошових коштів відповідно до вимоги існуючого законодавства!!!
Додати відгук
Відпочивали всього пару днів - все нове - навіть знижку не попросив