Відгуки на готелі Яремчого

Відгуки на готелі Яремчого
29 жовтня 2023 р.
Ужасны, грязный и совдепия

В номере грязно, матрац-пружыны вылезли, паутины, пыль, добираться без машины далековато.

Фиарина, жовтень 2023
24 вересня 2023 р.
Страшна казка

Якщо не хочете зіпсувати собі відпочинок☹️ не їдьте в котедж Казка. В Яремче є дуже багато інших чудових місць і привітних господарів, наприклад пан Андрій (садиба у Андрія). В казці господарює справжня брехлива баба Яга, яка легко може все зіпсувати. Я попередньо з нею домовилась, вона сказала, що аванс проплачувати не потрібно, бо ми домовились і я підтвердила, що ми вже підїзджаємо. Але це дорога, на хвилинку, нам їхати 700 км., та коли ми нарешті дісталися до казки, господиня, чи то адміністраторка, не знаю, хто вона, вийшла і сказала, що ми запізнилися на заселення. Я такого ще ніде не зустрічала😂. Ми змушені були шукати інше житло, хоча дуже втомилися від дороги. В решті решт ми знайшли набагато краще житло, де нас радо зустріли. От така Казка. Тому подумайте чи варто туди їхати,а якщо вирішили їхати, то бронюйте житло через офіційні сайти. А казці я бажаю, що б у них завжди були вільні місця для охочих.

Тетяна, вересень 2023
12 листопада 2022 р.
Якщо не цінуєте свої час і гроші, то приїжджайте

Забронювали номер о 6 ранку (не планували ночувати в Яремче, але так склалось). На букінгу спеціально обрали фільтр "цілодобова стійка реєстрації" і забронювали номер в готелі. Взяли таксі на вокзалі та приїхали 7-7:20. Простояли 2 години на холоді під брамою і намагались додзвонитися на усі вказані номери телефону. Жодної відповіді. Віддзвонились через кілька годин і почали обманювати, що готель був закритий і персоналу не було, бо не було відвідувачів, хоча на території готелю стояло декілька автомобілів. Навіщо вказувати можливість заселитись в будь-який час, якщо це не відповідає дійсності?!

Галина , листопад 2022
1 лютого 2022 р.
Якщо хочете добре відпочити, тоді вам обов"язково потрібно відвідати садибу "Хатинка".

Відпочивали 28.01-30.01.22 . Дуже хороші господарі, які зробили наш відпочинок комфортним , і за це їм велике "Дякуємо!!!". Було нас 11 осіб, і всі залишились задоволені відпочинком. На території є сауна, а також два будинки, парковка. Є кухня з усім необхідним. Фотографії на сайті відповідають дійсності.

Денис , січень 2022
16 серпня 2021 р.
Неказкова "Казка"

Ми дуже сподівалися, що після місячного відпочинку від міської метушні та постійного шуму ми повернемося додому сповненими нових сил та енергії. На жаль, цього не сталося. Цей період став найжахливішою відпусткою в нашому житті: сподіваємося, що таке з нами було востаннє. Так, ми знали, що заїжджаємо у щойно добудований котедж, у якому проводяться завершальні роботи. Ми з розумінням поставилися до прохання пожити пару днів в іншому номері, доки не будуть вирішені питання з нашим. Проте нас ніхто не попереджав про те, що відтепер ледь не кожного дня, майже весь час проживання, ми будемо прокидатися о 8:00 чи навіть раніше від шуму деревообробної техніки у цоколі та дворі котеджу та від свердління й гуркоту в кімнаті знизу, в якій тривали оздоблювальні роботи, та до пізнього вечора чекати, коли нам нарешті дадуть заснути. Чудовим "подарунком" до шлюбу для нас стало вечірнє аерозольне фарбування у цій кімнаті, про яке нас, знов-таки, ніхто не попередив: на ніч ми були змушені просто тікати до сусіднього котеджу, інакше хтозна, чи прокинулися б ми вранці. Ясна річ, ніхто не попереджав нас і про те, що на 10 днів поруч із нами (в тому числі в кімнаті знизу, яка поспіхом дороблялася) розташується "табір дитячої кіношколи "Диал", невиховані та безконтрольні учасники якого за цілковитої байдужості своїх керівників добряче попсували нам нерви (це тема окремої розповіді). Дивним чином у день заїзду закордонних гостей, що був для нас днем виїзду, о 8:00 нас не розбудив вже традиційний шум техніки. Вишенькою на торт стало не наше відселення напередодні виїзду заради іноземних гостей, які мали прибути. І навіть не стук у вікно наступного дня та прохання господині допомогти їй поспілкуватися з іншими іноземними клієнтами. Можливо, ми б і не відмовили, якби на годиннику була не 7:55. Обурило інше - команда робочим після 12:00: "Я за годину везу іноземну родину на екскурсію, можете попрацювати, доки їх не буде". Не кажучи вже про те, що задля цієї екскурсії нам було запропоновано трансфер на вокзал значно раніше за той час, який ми планували. Додатково пересвідчилися, що немає винятків у неписаному правилі українського сервісу: "Іноземцям усе, а свої все стерплять". Вибачте, але ця думка є докорінно хибною: будь-який терпець рано чи пізно урветься. Своєю чергою нашою помилкою стало налагодження безпосереднього контакту з господинею перед заїздом та готівкова авансова оплата проживання. На майбутнє ми неодмінно будемо бронювати житло через відповідні служби, які можуть виступати арбітрами (Booking.com, Airbnb тощо) і радимо робити так усім іншим. Дуже шкода, проте весь час відпочинку ми почувалися зайвими. Наші добрі манери, людяність і неконфліктність було сприйнято як прояв слабкості та заклик чинити з нами як заманеться - переселяти з номера у номер, постійно турбувати нас задля додаткових ремонтних робіт чи встановлення меблів або техніки (тієї ж пральної машини, яку до нашого номера занесли в останній день перебування, а нас відселили до іншого, щоб ми, не дай Боже, нею не скористалися), будити шумом інструментів чи голосними діалогами з робітниками тощо. Прощавай, "Казко". Наша перша зустріч лишила приємні враження, проте друга, на жаль, стала останньою. Мы очень надеялись, что после месячного отдыха от городской суеты и постоянного шума мы вернёмся домой полными новых сил и энергии. К сожалению, этого не произошло. Этот период стал самым ужасным отпуском в нашей жизни: надеемся, что такое с нами было в последний раз. Да, мы знали, что заезжаем в только что достроенный коттедж, в котором заканчиваются отделочные работы. Мы с пониманием отнеслись к просьбе пожить пару дней в другом номере, пока не будут решены все вопросы с нашим. Однако нас никто не предупреждал о том, что отныне едва ли не каждый день, почти всё время проживания, мы будем просыпаться в 8:00 или даже раньше от шума деревообрабатывающей техники в цоколе и во дворе коттеджа и от сверления и грохота в комнате снизу, в которой продолжались отделочные работы, и до позднего вечера ждать, когда нам наконец дадут заснуть. Замечательным "подарком" к женитьбе для нас стало вечернее аэрозольное окрашивание в комнате внизу, о чём нас, опять-таки, никто не предупредил: на ночь мы были вынуждены просто бежать в соседний коттедж, иначе кто знает, проснулись бы мы утром или нет. Конечно, никто не предупреждал нас и о том, что на 10 дней рядом с нами (в том числе в комнате снизу, которая поспешно доделывалась) расположится "лагерь детской киношколы" Диал ", невоспитанные и бесконтрольные участники которого при полном равнодушии своих руководителей сильно попортили нам нервы (это тема отдельного рассказа). Странным образом в день заезда иностранных гостей, который был для нас днём ​​выезда, в 8:00 нас не разбудил уже традиционный шум техники. Вишенкой на торт стало не наше отселение накануне выезда ради иностранных гостей, которые должны были прибыть. И даже не стук в окно на следующий день и просьба хозяйки помочь ей пообщаться с другими иностранными клиентами. Возможно, мы бы и не отказали, если бы на часах было не 7:55. Возмутило другое - команда рабочим после 12:00: "Я через час везу иностранную семью на экскурсию, можете поработать, пока их не будет". Не говоря уже о том, что ради этой экскурсии нам был предложен трансфер на вокзал значительно раньше того времени, которое мы планировали. Дополнительно убедились, что нет исключений в неписанном правиле украинского сервиса: "Иностранцам всё, а свои все стерпят". Извините, но эта мысль в корне ошибочна: любое терпение рано или поздно лопнет. В свою очередь нашей ошибкой стало налаживание непосредственного контакта с хозяйкой перед заездом и наличная авансовая оплата проживания. В будущем мы обязательно будем бронировать жильё через соответствующие службы, которые могут выступать арбитрами (Booking.com, Airbnb и т.д.) и советуем делать так всем остальным. Очень жаль, но всё время отдыха мы чувствовали себя лишними. Наши хорошие манеры, человечность и неконфликтность были восприняты как проявление слабости и призыв поступать с нами как угодно - переселять из номера в номер, постоянно беспокоить нас ради дополнительных ремонтных работ или установки мебели или техники (той же стиральной машины, которую в наш номер занесли в последний день пребывания, а нас отселили в другой, чтобы мы, не дай Бог, ею не воспользовались), будить шумом инструментов или громкими диалогами с рабочими и тому подобное. Прощай, "Сказка". Наша первая встреча оставила приятные впечатления, однако вторая, к сожалению, стала последней. We really hoped that after a month of rest from the constant urban hustle and bustle we will return home full of new strength and energy. But unfortunately, it was the most horrible vacation ever for us. God forbid it's repeating. Yes, we knew that we were visiting a newly completed cottage where the finishing work was being carried out. We understood the request to live a couple of days in another room until the issues with ours are resolved. However, no one warned us that from now on almost every day of residence we will wake up at 8 AM or even earlier from the noise of woodworking machinery in the basement and yard of the cottage and from drilling and roaring in the room below, where the finishing work continued, and we waited until late in the evening when we would finally be allowed to fall asleep. An excellent 'gift' for our marriage was the evening spray painting in that room below (no one warned us again) when at night we were forced to just run to the next cottage - otherwise who knows if we would wake up in the morning. Of course, no one warned us that for 10 days next to us (including in the room downstairs, which was hastily finished) will be the camp of children's film school "Dial" with uneducated and uncontrolled participants and completely indifferent leaders (this is the separate story). Surprisingly, on the arrival of foreign guests, which was the day of our departure, at 8 AM we were not woken up by the traditional machinery noise. The icing on the cake was not our relocation on the eve of departure for the sake of foreign guests who were to arrive. And it wasn't even the hostess that knocked on the window the next morning and asked to help her communicate with other foreign clients. Perhaps we would not have refused if it wasn't 7:55 AM. Another outrage - the command of the hostess to her workers after 12 AM: "I'll take a foreign family on a tour in an hour, you can work until they come back". Not to mention that due to this tour we were offered a transfer to the railway station much earlier than the time we planned. In turn, our mistake was to establish direct contact with the hostess before arrival and cash advance payment for accommodation. In the future, we will definitely book accommodation through the relevant services that can act as arbitrators (Booking.com, Airbnb, etc.) and advise everyone else to do so. It's a pity, but all the time we felt superfluous. Our good manners, humanity, and non-conflict were perceived as a sign of weakness and a call to do everything - move us from room to room, constantly bother us for additional repairs or installation of furniture or appliances (the same washing machine that was brought to our room in the last day of our stay, and we were moved to another so that, God forbid, we would not use it), to wake up with the noise of instruments or loud dialogues with workers, and so on. Bad bye, "non-fairy tale". Our first meeting left a pleasant impression but the second was the last unfortunately.

Антон, липень 2021
5 серпня 2021 р.
Як нашій родині зіпсувала відпустку "пані" Ніна.

Не радимо відпочивати у пані Ніни, зіпсована , відпустка, викинуті кошти на віте. Шумно ,брудно , Все що рекламую БРЕХНЯ.Вибачень не почули !!!! Такого зіпсованого відпочинку у житті ще не мав. Безсовісна крахоборка. Будуються спочатку а потім запрошують люде. Спочатку приберіть у номерах .а потім запрошуйте гостей. МЕРЗЕННА ваша " КАЗКА" Анатолій Іванович .05.08.2021

Анатолій Іванович Кучер, серпень 2021
19 липня 2021 р.
Відпочинок

Відпочивали першій половині липня, це вже був другий відпочинок тут, перший раз відпочивали на початку вересня 2020 р. Все дуже ідеально! Центр міста, все поруч: ринок, кафе, магазини. До річки 3-4 хвилини та дуже гарні краєвиди. У будинку затишно, чистота на вищому рівні, є все необхідне для комфорту, можна самим готувати, кухня, як і альтанка обладнані усім необхідним, чиста, простора та закрита територія, привітні та доброзичливі господарі, завжди порадять та дадуть відповідь щодо екскурсій, місць відпочинку та дороги. Дуже вдячні господарям Тетяні та Мирославу!!! Рекомендую усім відпочинок тут!!!

Віктор, липень 2021
9 жовтня 2020 р.
Чудово

Чудово!

Відпочивали сім'єю. Дуже вдале розташування, тихе місце, мальовничий вид з вікна на гори. Чудовий будинок з хорошим ремонтом в якому є все необхідне. Просторі, світлі і затишні кімнати, великі ліжка з хорошими матрацами. На кухні є вся необхідна техніка і посуд для готування. Недалеко АТБ і різні невеликі магазинчики, де можна купити продукти. Кафе, ресторани, все поруч.

Окрема подяка господарям цього чудового місця, які завжди готові допомогти і піти на зустріч! Дуже чуйні, добрі і привітні господарі Петро і його мама, оточили нас турботою і увагою! Будемо приїжджати ще! Спасибі Вам за прекрасний відпочинок і за вашу теплоту!

Олена, вересень 2020
12 жовтня 2020 р.
Затишний готель

Вперше зупинялися у цьому готелі та були приємно врежені. Готель дуже легко знайти, поряд і автостанція і жд вокзал. В готелі охайно, персонал привітний. Вирішили відмітити своє день народження з родиною саме тут, кухня дуже смачна, кухарі постаралися. Продовжували свій вечір в сауні з басейном. Номери дуже красиві та затишні. Усім рекомендую саме цей готель для відпочинку.

Kuzhel Anatoly, грудень 2017
24 жовтня 2020 р.
Недобросовісний господар

Господар будинку на різних сайтах заявляє що в апартаментах три кімнати з трьома двоспальними ліжками і однією односпальною. Також заявлений камін. За фактом однієї кімнати з ліжком не існує. І каміна теж немає. Під час бронювання неодноразово зв'язувався з господарем, запитував чи все відповідає оголошенню, попереджав що нас 6 осіб (4 дорослих і 2 дітей). Отримав відповідь що все в порядку, весь будинок в нашому розпорядженні, камін є і все як на фото. Виявилося що каміна Немає, будинок розділений на дві частини. На першому поверсі жили ми, над нами ще хтось. Кімнати дві, а не три як було заявлено. За третю кімнату господар запросив додатково 450 грн на добу. Час заселення було заявлено заздалегідь (після 10 вечора), але перед заселенням господар не протопив будинок і дітей довго не могли вкласти спати т.до. було дуже холодно. Нас було дві сім'ї і одній з пар довелося спати в прохідній кімнаті разом з дітьми, що доставляло певні незручності. На кухні в шафі був виявлений батон покритий цвіллю, витяжка вся в жиру і кіптяви, над гардинами павутина, посуд погано вимита, жирна і з засохлими шматочками їжі. Ганчірки для столу і мочалки для миття посуду не було. Мило на дні, Туалетний папір теж закінчується. За те, щоб посмажити кілограм м'яса, господар запросив 100 грн за дрова. У підсумку за два рази використання мангала заплатили 200 грн, майже стільки ж скільки і коштувало м'ясо.

В цілому будинок красивий, з ремонтом. Але вразила недобросовісність і дріб'язковість господаря. Другий раз не хочеться заїжджати туди. З таким сервісом і обманом, ціна не відповідає!

Олексій, лютий 2020
Додавання в каталог
Створення сайту
Тарифи